Let the flames begin

2009-02-03 @ 19:40:45 Category: Everyday life Comments: 4

Jag mår lite bättre idag, gårdagen var rätt jobbig i sig. Jag är verkligen inte bra på förluster, men vem är det egentligen.. Jag har i alla fall kommit hem från ett uppfriskande träningspass för en liten stund sen, jag sprang i 45 minuter och körde mage, det behövdes. Jag älskar känslan när det bränner till och man känner hur man snart inte orkar mer, det är grejer det. Jag har skapligt med träningsvärk sen gårdagen också, även om jag inte körde allt för hårt då jag var rätt utmattad, efter allt som hände!
 
Jag fick ig på mitt matteprov, duktig flicka. Så nu har jag några rester jag måste göra, jag känner verkligen att jag inte orkar. Men har jag något val? Annars så var skoldagen rätt skön, räknade endast 45 minuter matte och härjade i studion på fotografiska bilden. Ellinor hoppade i ett par sexiga hippibrallor, mums. Men ärligt talat var dom det fulaste jag sett, ursäkta E. Efterskolan sprang vi ner på stan, provade ett par jeans jag funderar på och köpte med mig hem en snygg plånbok/kuvertväska. Kommer nog till användning.

Nej, om man skulle ta och hoppa in i duschen och komma ut lagom tills maten är klar. Det låter som en bra idé Sandra.

Tooodeloo


Kommentarer
Postat av: josefine

damn,snyggt kort:D

2009-02-03 @ 23:00:43
Postat av: Linnéa

du vacker, älskling

2009-02-04 @ 00:23:13
URL: http://linneaanderssson.blogspot.com
Postat av: Muss

Dom röda ögonen är ju bara ännu ett bevis på att du är satan själv :)

2009-02-04 @ 01:19:26
Postat av: Ellie

Du är bara avundsjuk på att jag hittade byxorna först! :*

2009-02-04 @ 07:01:15
URL: http://ellinorlindberg.se

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback