Just to get high

2009-02-27 @ 13:44:48 Category: Everyday life Comments: 0
Det här med lov och att kunna sova länge är väl inte det bästa, antar jag. Kommer bli ett helvete nu på måndag när man ska upp tidigt igen och lovet är slut, jag längtar inte! Men jag får passa på att njuta så mycket som möjligt av att kunna ligga och dra mig till tolv för att sedan gå upp och äta en stor frukost i lugn och ro. Come on, det är ju grymt!

Jag har precis fixat mig klart, tog mig ett långt bad och skrubbade hela kroppen! Det behövdes, och nu luktar jag oliv för jag har smörjt in mig. Snart ska jag ta bussen in till västerås, eller ja. Om dryga timmen! Håller på och laddar ipoden med ny musik. Så då kan inte en bussresa bli tråkig.

Jag är hungrig, undra om jag ska äta något innan jag åker. Kanske lika bra, så ni vet. Nej, det här får bli sista inlägget för helgen. Hörs på söndag!

alla älskar webbcam bilder

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback