War in your bedroom

2009-08-24 @ 11:04:35 Category: Everyday life Comments: 1
Mina ögon svider, jag har nyss tvingat mig upp från sängen, idag är det mycket som måste hinnas med att göra. I morgon har jag inte tid, då vi börjar skolan, och på kvällen åker vi in till Västerås och taggar hemma hos Madde för att några timmar senare bege oss mot Arlanda.

Lördagen blev inte alls som jag tänkt mig, jag skulle vara nykter, fuck no. Det första jag fick i handen när jag kom innanför dörren var en öl, vilket resulterade en till, och några till, och många till, och sen var jag i dimman. Att tacka nej är inte min starka sida. Kvällen blev riktigt rolig och att vakna på söndagen var som att kliva in i helvetes gap. Hela dagen spenderades i sängen, som en blandning mellan död och levande.

Kommentarer
Postat av: Linn

SVIKARE!!!! VISSTE VÄL ATT DU SKULLE DIT O SUPA

2009-08-24 @ 17:20:11

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback