I gave my heart to rock n' roll

2009-08-17 @ 17:26:17 Category: Everyday life Comments: 1

Jag har världens äckligaste gubbhosta, fast utan slem. Men den ger sig aldrig, jag hostar mig till tårar. Jag som strax ska börja laga mat, tänkte ha den klar tills Robin kommer hit. Vi ska ha en myskväll, det har i alla fall jag bestämt, så hoppas det går något bra på tv.

Jag har nyss städat av här i lägenheten, diskat och slängt sopor. Och allt det här gör jag i min underbara morgonrock, jag har haft på mig den sen jag gick upp i morse och tänker inte ta av mig den förens jag går och lägger mig. That's it!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Michaela

TAAACK! Åh, flickvänspoäng till dig där!

2009-08-17 @ 19:11:23
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback