Bye bye

2009-04-15 @ 15:24:44 Category: Everyday life Comments: 1
Jag hatar skolan, nej, eller jo egentligen, men jag hatar illustrator mer. Skitprogram, varför ska det ens finnas för... Snart slänger jag iväg datorn och går hem, och hör sen. Håller fortfarande på med min illustration på vetenskapsmannen Alexander Flemming, helt värdelöst. Nu har vi i alla fall rast, men jag orkar inte lyfta arslet för att gå någonstans. Så jag stannar här, med bloggen. På förmiddagen hade vi idrott nere på Feel Good, vi gymmade. Men jag struntade i konditionen för jag är fortfarande inte frisk. Lunchen var supergod, fisk, potatis och sås.

Jag är trött, har nog sovit för länge, men det var skönt. Jag vaknade flera gånger och trodde att jag hade försovit mig, men i stället fick jag somna om gott. Tack vare våran sovmorgon.

Snart är det helg, typ. Kommer bli kul. Hoppas på fint väder så vi kan dra ut och grilla hela lördagen, gött.

Kommentarer
Postat av: L

RÖJA SOPPTIPPEN

2009-04-15 @ 16:39:22

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback