Burn motherfucker, burn

2009-04-13 @ 21:44:38 Category: Everyday life Comments: 0

Nu är vi hemma igen från Göteborg, eller jag är hemma, Robin åkte hem till sig för en stund sen och det var inge kul alls. Vi har sovit med varandra sen förra lördagen, hela nio dagar, och att sova ensam nu blir inte lätt. Suck! Men jag har i alla fall haft en helt underbar helg. Den kommer jag leva på länge. Hade verkligen ångest över att behöva åka hem igen, börja skolan och ja, ni fattar. Men har saknat mitt Z på tok för mycket, så det ska bli grymt kul att få träffa henne i morgon!

Jag vill börja träna igen, men min hosta verkar aldrig gå över. Jag går i taket snart! Det har gått flera veckor nu, vad ska jag ta mig till? Blir jag det minsta andfådd börjar jag hosta och slemmet sätter sig som klister i halsen. Underbart! Verkligen.

Tänkte slänga in lite bilder, men jag orkar inte. Kanske gör det i morgon i skolan. Men bara kanske.

Nu ska jag göra i ordning mig för att hoppa till sängs, är faktiskt trött.

Adjöken sa fröken!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback