Shut up

2008-10-13 @ 20:05:49 Category: Everyday life Comments: 1

När mamma kom hem från affären idag hade hon köpt det där nya schampot och balsamet som jag skrev om i min senaste blogg, super. Har precis kommit ur duschen och det luktar så himla fräscht, jag älskar det redan. Finns i flera olika sorter att välja på, och mitt hår behöver verkligen den som heter "repair", för torrt och slitet hår. Nu ligger jag i soffan och ett gammalt vänner avsnitt är på femman, vänner äger. Jag måste då säga att Joey och Phoebe äger hela programmet, utan dom skulle vänner inte hålla lika hög status. 

Idag när jag låg i soffan och zappade mellan olika kanaler fastnar jag som alltid när det är Ellen Degeneres Show. Ellen äger, hon är verkligen hur tuff som helst. En lesbisk kvinna som har världens tuffaste talkshow. Sitter alltid och skrattar så magen viker sig, och hon har även med häftiga kändisar och uppträdanden. Idag var det hennes födelesedagsavsnitt, och hon visade bilder och klipp från hennes mäktiga 50-års fest. Herregud säger jag bara,  verkligen alla man kan tänka sig var där. Från Pink till Tom Hanks, alla älskar henne. Hon har också hunnit gifta sig under 2008 med Portia de Rossi. Jag kan nog inte förklara hur grym jag tycker hon är helt enkelt.


Ellen


Kommentarer
Postat av: zätaaaaa

Joey och Phoebe is the shit haha

2008-10-14 @ 22:00:51
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback