Sleep with one eye open

2008-10-03 @ 09:24:44 Category: Everyday life Comments: 0
Godmorgon mina kära vänner, humöret är på topp idag! Kanske är det för att helgen är här? Dels är det så, men också för att den tuffaste människan i jorden har startat sin blogg igen. I morse när jag klev in genom köksdörren bestämde jag mig för att för en gångs skull bryta på mina frukostrutiner. I stället för att äta min älskade havregrynsgröt gjorde jag något fult. Jag åt det där onyttiga, vita rostbrödet med ost och marmelad på. Dessutom drack jag oboy till! Vad är det här? Känner nu att det var rätt dumt gjort eftersom jag redan är hungrig. Men i alla fall, när jag satt där och åt i godan ro med radion på hörde jag en välbekant röst. Kan ni gissa vem det var? Jo, självklart var det Magnus Uggla, min egna favorit. Han berättade om att han började blogga igen, och då hoppade det stora glädjegrodor runt mitt huvud. På grund av honom är min dag gjord.

Magnus Uggla, världens coolaste kille!

www.magnusuggla.nu

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback