Ill be the wings that keep your heart in the clouds

2008-10-17 @ 08:07:17 Category: Everyday life Comments: 0
Godmorgon, godmorgon kära vänner. Äntligen fredag! Känns som något jag säger varenda vecka, men det är ju så, det är ju äntligen fredag. Jag försov mig idag, mot vad jag skulle gå upp först. Men jag tycker nog endå att det var ganska bra att jag just försov mig, för annars hade jag haft ännu mer dötid att spendera. Har nyss ätit frukost, i lugn och ro. Jag har hunnit väcka mamma också, för hon måste skjutsa mig till stationen. Jag har världens största väska med mig, full av kläder och diverse smink och hårprodukter. Jag ska faktiskt till pappa i helgen, tro det eller ej. Det var ett bra tag sen, så jag tycker att det är dags nu. Självklart prickar jag in det så perfekt att vi ska på släktgrejsimojs på lördag också. Så efter skolan tar jag tåget in till Eskilstuna där micke hämtar upp mig. Sen får vi se vad som händer ikväll. Det lutar mot fest, men jag lovar inget.

Vet ni något som var riktigt typiskt igår? Jo, när jag kom till träningen för att köra lite bodypump och step, så var skiten inställd. Jag blev sur och besviken, jag ville verkligen träna. Något som var läskigt är att jag sa åt Mattias när han släppte av mig, att vänta en liten stund i fall det skulle vara inställt, vilket jag aldrig gjort förut. Jag kände på mig att det var inställt, konstigt. Nej, men vafan mamma sover fortfarande och vi måste typ åka nu. Uppdaterar laterrrrr

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback