As the sleeper awakes

2008-10-09 @ 19:35:56 Category: Everyday life Comments: 0

När jag och Zara varit och uträttat lite ärenden så kom mamma och hämtade upp mig. Vi åkte vidare och köpte tjockisfika, buskorvar. Fick så dåligt samvete mot kvällen att jag tog på mig springkläderna och cyklade iväg mot spårbanan där jag sprang ett antal kilometer. Det kändes verkligen i benen att jag inte sprungit på länge men jag kämpade vidare och vägrade stanna förens jag var tillbaka vid start. Hade lust att slänga mig på backen av trötthet, men cyklade i stället fort hem och fick se att mamma lagat en supergod fiskgryta. Mums! Nu sitter jag här och har nyss kommit ur duschen med en hårmask i håret. Musiken dunkar i rummet hela tiden och jag kan inte få nog av att lyssna sönder på all musik jag införskaffat mig. Livet är härligt just nu, i just love it.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback