When you finally trust me, finally belive in me, i will let you down

2008-11-09 @ 20:44:19 Category: Everyday life Comments: 4
Söndag igen, måndag i morgon. Jag får ta det med en nypa salt, det är trots allt snart lov igen. Dock den här gången jul lov, vilket inte känns allt för lockande. Ni som känner mig vet hur jag känner för julen, så jag antar att jag kommer få lida mig igenom dessa dagar. Som den tur jag har så är min mor förstående av sig, så förra året hade vi inte ens någon julgran eller onödigt fyla prydnadstomtar. Det är lycka mina vänner.

Min helg har varit riktigt mysig och det började med fredagen. Vi tjejer hade en återföreningskväll, eftersom vi inte umgåtts på riktigt länge. Så det kändes grymt skönt, att ha fått det gjort. Vi beställde hem en familjepizza och pratade i flera timmar om allt mellan himmel och jord, mest minnen. Mot natten cyklade jag hem i spöregn och kyla, somnade gott. Dock fick jag ett nattsamtal som varade till runt sju på morgonen, men därefter somnade jag vidare igen.

På lördagen tog jag det lugn mest hela dagen, tittade på några fimer och umgicks med familjen och min älskade dator. På kvällen tog jag och Lisa bussen in till Västerås för att gå på bio, Saw 5! Snacka om att jag är besatt i dessa filmer, dom är ju bara för bra! Filmen var faktiskt över mina förväntningar, grymt! Vi har bestämt att vi ska ha Saw-maraton en kväll, se alla fem filmer efter varandra. Hallå, jag längtar redan.

Idag har jag också tagit det lugnt. Efter Emils handbollsmatch åkte vi till Ica och köpte lite smått och gott till Sten eftersom det är farsdag. Han bjöd på mat, så efter det blev det fika och jag fastnade med The Sims vid datorn. Nu är det kväll, och jag ska snart se sanningens ögonblick som börjar om en kvart.

Kommentarer
Postat av: linne

om vi pusslar ihop lite delar från din blogg så står det faktiskt såhär:

Ni som känner mig vet hur jag känner för julen, Det är lycka mina vänner.

hihi, visste väl att du kände så innerst inne!

2008-11-09 @ 21:13:03
URL: http://linnnordstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag med jag med :D

2008-11-09 @ 22:02:47
Postat av: LISA

haha jag skrev ju mitt namn :o var iaf jag som skrev jag med jag med :D

2008-11-09 @ 22:03:27
Postat av: sandra

hahaha :D söta

2008-11-09 @ 22:42:34
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback