In a world where my emotions seem to rule my every move

2008-11-12 @ 11:22:13 Category: Everyday life Comments: 1
Godmorgon, idag är jag så där riktigt glad! Eftersom jag fortfarande har ont i halsen och är ordentligt förkyld var inte jag med på idrotten idag, i stället stannade jag hemma och tog en sovmorgonn tills nyss. Man ska egentligen göra en uppgift om man nu ska vara hemma, och det gjorde jag, fast igår. Så nu har jag sovit ut ordentligt, underbart. Jag tar i stället tolvbussen till Västerås och har en lektion innan jag slutar. I för sig är alla våra lektioner tre timmar så det känns som om vi har tre stycken i stället för en.

Gårdagen var en seg dag, jag var helt slut efter skolan. Så fort jag satte mig ner i bussen på väg hem somnade jag och vaknade lagom tills jag skulle gå av. Förstår inte hur man alltid kan vakna precis innan, varför vaknar man inte precis efter? Rätt läskigt. Samma sak om man åker bil och ska hem från någonstans, då vaknar man alltid när man är så nära sitt hus att man kan se det med blotta ögat. Alltid!

Jag är nervös för eftermiddagen, klockan halv fem rättare bestämt. Jag kommer komma hem gråtandes, typ.

Nej, nu ska jag sätta igång och göra mig klar. Hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: lins

jag har också somnat tusen gånger på tåget och vaknat precis innan :o

vad ska du göra kl 5? :(

2008-11-12 @ 13:00:14
URL: http://linnnordstrom.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback