The past

2008-05-19 @ 09:18:48 Category: Everyday life Comments: 0
Rätt trist att kylan ligger i luften även fast solen skiner, inge vidare alls. Sitter just nu i skolan, som jag gör många gånger när jag skriver blogg. Väntar på att esteten ska börja och halvsover. Jag är verkligen trött, kunde inte somna i natt vilket var rätt frustrerande. Så nu går jag som en levande zombie, rätt fint va!

Jag antar att jag måste plugga idag, eftersom vi har två prov på torsdag som är rätt svåra. programhantering och idrott. Trist, tell me about ut. Sen har jag mina matterester också tills på fredag som jag aldrig lyckas bli av med, men på fredag, äntligen. Känner mig rätt säker på det nu, jag verkligen måste få godkänt i kursen.

Det är bara 12 skoldagar kvar, lika med ingenting.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback