Play it loud

2008-05-16 @ 09:52:34 Category: Everyday life Comments: 0

Jag har verkligen hittat mina två absolut favoritlåtar, just nu.

Den första är Howie Day - Collide, som jag la in en video på i förrgår. Hoppas ni fastnade lika mycket som jag gjorde även om det är en äldra låt.

Den andra låten är Manchester Orchestra - I Can Barely Breathe, som jag har planerat att lägga in som video nu idag i slutet av bloggen. Jag har en bit av låttexten i gårdagens blogg. 

Nu är det så att jag vägrar vara den där "deprimerade bloggskrivaren" men jag kände att jag var tvungen att få ur mig ett och ett annat. Det kan kännas bättre ibland, även om det alltid är bättre att vara rak mot den det handlar om. Men känner inte att det spelar någon större roll, den här gången.




Föresten, jag fick G på matte nationella, vilken lättnad. Jag som trodde jag skulle få ett stort IG!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback