I hunt alone

2008-07-24 @ 22:20:43 Category: Everyday life Comments: 1

Tänkte precis skriva att jag har jobbat idag, men kom på att ni förmodligen redan fattat det. I alla fall hade jag en kass dag under arbetstimmarna. Jag vaknade dock upp pigg, glad och sprallig eftersom jag trodde det skulle vara lugnt idag och att jag skulle få sluta tidigt när det äntligen har blivit grymt väder. Men när jag väl kommer dit får jag se världens största högar med reklambuntar, gissa vem som blev sur. Just där började dagen gå väldigt snett. Jag tappade saker, glömde bort lite allt möjligt och allt gick allmänt åt helvete. Sluta två timmar senare än förväntat, det sög ju. Kände mig rätt cool idag när jag fick min livs första lön insatt på kontot. Jag och Linn åkte upp till mördarån och solade när båda slutat. Vi är nog dom största fegisarna när det gäller att bada, det tog nog minst en kvart innan vi slutligen låg och plaskade i vattnet. Somnade gjorde vi också, båda två. Vaknade upp av att solen försvann bakom ett stort moln. Lite senare åkte vi hem, färgade mitt hår och nu är jag blond. Sandra är blond, tänka sig. Efter många år som mörkhårig har det vänt. Om jag passar i det, vet jag inte än. Men ni vänjer er antagligen, orkar inte hålla på och färga om mitt mörka hår var tredje vecka. Det blir nog bra såhär, till slut.

Igår åkte jag in till stan för att byta mina skor som gått sönder, skit. Tror ni att det fanns några 36:or i hela västerås eller? Nej! Hur svårt ska det vara. Blev jättearg, och sur. Men Zara ska leta efter dom åt mig på gottland för hon är sötast. Jag, Linn och Max åkte till deras båt, låg där och solade guppandes på vattnet. Rätt mysigt, tills ja. Så jag och Linn åkte hem.

Storsjöyran 08! Vägrar sluta tjata för det kommer bli så jävla grymt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

 


Kommentarer
Postat av: sliiiiiiiiiiiiiiim

hoppas verkligen du får världens bästa helg och alla dina förväntingar ska bli uppfyllda:D kmr sakna dig :(

2008-07-24 @ 23:17:18

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback