Her voice resides

2008-07-16 @ 17:38:11 Category: Everyday life Comments: 0

Jobb idag, självklart. Kämpar för att hålla ut tills helgen anländer, ska bli skönt att få sova ut. Att gå upp klocka 06.00 är inte riktigt min grej, morgontrött som man är. Mina vader gör ont, träningsvärk i högsta grad. Ser hela jobbet om ett träningspass, det går faktiskt lättare då plus att jag får allt gjort fortare och kommer hem tidigare. När jag kom hem var jag helt slut och helt varm, så jag la mig ute på balkonen med en kudde och somnade på stört. Sov ungefär i en timme innan Sten kom hem och gjorde mat åt oss. Bakade en sockerkaka också, choklad. Inte för att det är särskilt gott, men jag ville göra något för att hålla mig vaken. Har inte hänt särskilt mycket, så det tar stopp här.


matthew tuck

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback