Freakshow

2008-07-07 @ 13:46:19 Category: Everyday life Comments: 0
Ja, igår var det en seg dag. Tittade på två filmer, Step Up 2 och The Happening. Den förstnämnda var riktigt bra, medans den andra var helt värdelös. Fick kämpa för att ta mig igenom filmen, förstod inte mycket av den men den fick bli min underhållning. Kändes inte som om någon hade lust till att göra något, dom flesta var väl trötta och bakis efter helgen. Efter dessa två filmer tog jag tag i en bild som jag bad Zara skicka till mig, en på henne så klart. En bild som redan var dösnygg när jag fick den, satt jag och lekte med i photoshop. Det är ju för roligt, när jag väl börjat går det inte att sluta. Jag är fast och märker knappt att folk skriver till mig över msn då rutorna livligt blinkar orange. Har aldrig påstått att jag är duktig, tycker bara det är kul att leka runt med bilder vare sig det blir bra gjort eller inte.

Här under har ni nu, orginal bilden som första bild, och tre omgjorda.

     

Idag ska jag & denna sötnos ha en mysdag vilket jag ser fram emot.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback