I just wanna take a little breather

2008-12-20 @ 14:08:48 Category: Everyday life Comments: 0

Jag ligger i min trånga lilla soffa som ser ut att vara från 1700-talet och som även ska föreställa min säng. Med min bärbara dator i knät och musiken skrålandes från högtalarna så ligger jag halvdöd och myser under täcket. Jag är i St. sundby igen, efter ett bra tag härifrån så beslutade jag mig för att åka hit över några dagar nu när jag ändå har lov. Så om allt bli som planerat åker jag hem på tisdag igen. Pappa kom och hämtade mig i Eskilstuna rätt tidigt, så när jag kom hit åt jag frukost eftersom min mage inte ville det tidigare. Jag har virus på min dator också, typiskt. Dryga pop up fönster ploppar upp hela tiden, jag blir galen. Kan inte tänka mig att Matt kommer bli glad om jag går till honom för att formatera om datorn.

Jag funderade på att ta mig en promenad för att andas ut, men regnet förstörde mina planer. Så i stället ligger jag här, lyssnar på söt musik och bara njuter av ensamheten man får här på landet. Ska snart ta mig en varmdusch, det behövs. Egentligen skulle jag behöva några timmars sömn också, eftersom klockan var över fyra när jag somnade inatt och gick upp nio. Robin ringde nämligen när han var på väg hem från krogen och som dom flesta vet så är vi rätt duktiga på att prata alldeles för länge.

Nej, nu ska jag ner och leta reda på pappa, jag är sugen på en fika med chokladbollarna han har köpt hem från affären.


Världens snyggaste 50 åring

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback