Famous last words

2008-12-22 @ 15:08:16 Category: Everyday life Comments: 2
Vilken dag, humöret är på topp. Vaknade upp runt nio av en underbar soluppgång, hela himlen bestod utav rödgula toner och jag kunde inte låta bli att plocka fram kameran. Jag gick vidare mot duschen, har varken balsam eller hårinpackning här och jag glömde att ta med mig från mamma. Så mitt här är som världens trassel nu, så det får se ut som det gör. Orkar inte köpa något nytt bara för någon dag, åker ju hem till mamma igen i morgon. Vid elva åkte jag och Micke in mot Eskilstuna, för klockan tolv skulle vi vara och tittade på hans nya lägenet som han flyttar in i den 1 februari. Vi valde tapeter för väggarna, och jag tror verkligen det kommer bli skitsnyggt även om urvalet av tapeter inte var det bästa.  Han längtar om någon, men jag längtar nästan lika mycket. Ska bli så grymt roligt. Nära ner till stan och tågstationen är det också, så det passar perfekt. Där efter åkte vi hem, åt lasagne och plockade fram alla hans grejer som han fått genom åren att ta med sig när han flyttar. Vi var tvungna att kolla igenom vad han behöver och vad som finns. Har redan börjat fundera på inflyttningspresent, galen.

Om jag minns rätt, så släpps The red jumpsuit apparatus nya album den 3 februari, längtar så mycket!

Här har ni dom med deras nya låt.
The red jumpsuit apparatus - You better pray







Kommentarer
Postat av: Maja

Pussss tillbaka ;) <3

2008-12-22 @ 17:25:25
Postat av: Linnea

alltså.. bildernaaaaaaa, människa va snygga!

2008-12-23 @ 13:20:23
URL: http://linneaaanderssson.blogspot.com

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback