Nobody knows

2008-08-13 @ 02:18:02 Category: Everyday life Comments: 0
Sitter här på nattkvisten och kikar runt lite över internet. Jag kan erkänna att jag är riktigt trött, men någonstans tar det stopp. Den korta biten mellan datastol och säng känns för tillfället väldigt lång. Att resa sig upp och krångla sig ur mitt täcke som är tjockt inlindat runt mig känns otroligt fel just nu. Så jag blir nog kvar här ett tag till.  Jag antar att orken måste komma ifatt mig innan det händer några framsteg.

Så ja, vad har jag gjort de senaste dagarna. Söndagen spenderades hemma hos Zara med film och tjockistillbehör. Vi tittade på någon film vars namn jag inte kommer ihåg, men bra var den i alla fall. På lördagen strosa vi omkring hemma hos henne, titta på tv och var allmänt sega. Mot eftermiddagen åkte vi ner till samhället, köpte kladdkaka och sånt för ännu en myskväll. Vi hade bestämt oss för att titta på säsong 1 av Heroes, och vi klarade det nästan. När klockan närmade sig ett var vi verkligen helt döda och bestämde oss för att titta på de tre kvarstående avsnitten morgonen där på. Så blev det också, till lite välbehövande frukost. Lite senare åkte vi hem till Jim, där Lina befann sig. Vad gjorde vi där, om inte att titta på film. Sen kollade vi på ännu en film. Men att titta film när det är regn och ruskväder är faktiskt helt okej, så det gör ingenting att det är det enda vi gör just nu. Får se fram emot helgen, riktigt ordentligt.

En bild på Renegade Five jag tog för några helger sen. Gissa om jag skämdes när jag såg att just dom, ska komma till Hallstahammars enda krog för att spela. Vilken nitlott!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback