If i could turn back time

2008-08-07 @ 15:01:09 Category: Everyday life Comments: 1
Ibland undrar jag varför gud straffade just mig till att bli sjuk tvåhundrafemtioåtta gånger om året. Det är rätt uppenbart att han har något emot mig. Så ja, nu sitter jag här igen med en härlig förkylning och rasslig hosta. Visst är det tråkigt att jag missar dagar av jobbet, förlorar rätt mycket pengar på det. Men det finns inte så mycket jag kan göra åt saken. Får se om jag orkar pallra mig upp till sista arbetsdagen i morgon, sen är det adjöss med trappor för den här sommaren. Om jag har tur får jag kanske jobb över julen, men det visar sig. Under dessa två dagar jag har varit hemma, har jag hunnit laddat hem och sett ett flertal filmer. Av dom kan jag tipsa er om tre stycken som jag gillade extra mycket.

Först och främst tänkte jag börja med 27 dresses

Den andra filmen ni måste se är Hancock

Sist men inte minst, filmen ni ska se är P.S i love you

Har också laddat hem två andra filmer, Jiddra inte med Zohan och Return to house on haunted hill. Får hoppas på att dom är lika bra. Det är rätt mysigt att ligga under mitt tjocka täcke i sängen, med en kopp te och titta på bra filmer.

Just nu sitter jag och väntar på mat, ärtsoppa och pannkaka, mhm mums! Ärtsoppa är faktiskt gott, för er som sitter och rynkar på näsan och höjer ögonbrynen just nu. Det är riktigt höstmat det. Jaja, nu får det vara nog.

Fan vad jag saknar Yran, det är sjukt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiiiiih hihiihi

2008-08-07 @ 20:15:09

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback