Spit it out

2010-04-22 @ 23:06:22 Category: Rock n roll Comments: 2
Nu ska jag alldeles strax stänga av datorn för att försöka få några timmars sömn. I morgon är det studion som gäller igen i några timmar (sen är vi klara med fotograferingen) och även tre timmars psykologi. Sen är det helg och jag får träffa Robin igen. Det kommer faktiskt bli en relativt lugn helg, kors i taket. Men jag känner inte att jag orkar med festandet just nu, jag har världens stresshuvudvärk, magen gör ont och jag har fått för dåligt med sömn. Jag behöver verkligen vila upp mig, innan jag promenerar rakt in i väggen. Micke och Michaela kommer i alla fall på lördag, som jag har saknat dom. Ska bli jättekul att ses igen, några öl kommer antagligen att sköljas ner under sköna diskussioner. Ok, thats a wrap everybody!

Bullet For My Valentine - Dignity

Kommentarer
Postat av: Michaela

Som vi (jag) har saknat dig och Nissepisse!

2010-04-23 @ 09:11:11
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Kalsson

Saknar er som fan! Men på lördag då jävlar!

2010-04-23 @ 12:49:07
URL: http://kalsson.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback