The man, the myth, the wreck

2010-04-22 @ 14:49:29 Category: Everyday life Comments: 2
Jag känner mig stressad som ett jävla arsle, helvete vad mycket det är som snurrar runt i min skalle just nu. Idag spenderade vi ytterligare tre timmar i studion, vi fotade tre av dom sju dödssynderna, lättja, girighet och vällust. Både Madelen och Anna var grymma modeller, bilderna blev awsome! När alla kort är klara ska vi bjuda våra grymma vänner som ställt upp för oss, på glass. Om ändå snön kunde sluta invardera Sverige..

Igår sov som sagt min mate Zara hemma hos mig. Vi var feta som svin och tryckte i oss allt från donken till smulpaj, till chips med dipp (vi stinker även som svin idag, vitlöksandedräkt) Underbart! Vi skrattade som dårar åt alla möjliga galenskaper. Med Z kan man verkligen inte ha tråkigt.

Nu ska jag stänga ner skärmen eftersom vår lektion efter rasten börjat igen, Engelska C. Sug!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja men eller hur! man skulle ha börjat redan som liten, då hade man varit jävligt bra nu! ;D

2010-04-22 @ 15:45:29
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Zara

med S kan man aldrig ha tråkigt

2010-04-23 @ 00:26:11
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback