Saint is a sinner

2010-04-09 @ 15:34:06 Category: Everyday life Comments: 1
Sitter just nu hemma hos Linda och lyssnar på musik, medans hon sover en stund för att vara pigg tills i kväll. Då smäller det ordentligt, vi ska på HoffmaestroHarrys och röja sönder. Ett litet problem bara, vad i helvete ska jag ha på mig?

Föresten, har helt glömt att berätta att jag har tatuerat mig nu. Jag var inte ens nervös innan så allt gick jättebra. Hade faktiskt förväntat mig att det skulle göra mer ont. Visst var det en pain in the ass på en del ställen, särskilt nära armvecket, men det var bara att bita ihop. Ska slänga upp en bild så fort jag har en med vettig kvalité, vilket jag inte har hunnit fixa än. Den sitter i alla fall på underarmen om någon undrar och den är smoking hot!

Kommentarer
Postat av: madelen

åååh skynda med bild! Blev nyfiken :D

2010-04-10 @ 14:12:20
URL: http://madelennn.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback