All that i'm asking for

2010-04-15 @ 18:18:21 Category: Everyday life Comments: 1

Jag måste hitta en studentklänning och köpa nya vita converse. Jag vägrar att ha klackskor på studenten som alla andra tusentals tjejer. För det första är det obekvämt och för det andra ser jag ut som en klumpig björn när jag går i dom. Bara fakta! Jag vill även fixa löshår för första gången i mitt liv, inte för att göra mitt egna hår längre, utan bara lite tjockare. Jag är fruktansvärt trött på mitt tunna och allt för tråkiga hår. En klippning och en ny frisyr skulle även kännas riktigt fräscht. Nya kläder och smycken vore även på sin plats. Slitna jeansshorts, snygga t-shirts och mängder av silverringar och halsband.

Lön, tack!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha det är mycket man vill ha :D

2010-04-15 @ 19:17:24
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback