Green is the color of my death

2009-07-30 @ 12:34:24 Category: Everyday life Comments: 1
Det här är den första dagen på länge, jag antagligen kommer ligga hemma hela dagen och såsa. Men det vore faktiskt skönt. Men skulle inte tacka nej om det kom upp ett förslag till något att göra!

Jag har nyss tryckt i mig frukost, det smakade underbart och nu är magen full. Jag brukar oftast bli glad och sprallig efter en god frukost, men inte idag. I morse vaknade jag upp med hela pannan full av knottror. Springer till spegeln var tionde minut för att se om dom försvunnit, men icke. Jag har aldrig haft något sånt här förut, jobbigt. Har dom inte försvunnit tills i morgon, ringer jag läkaren.

Jag tror jag ska använda den här dagen till att pyssla om mig själv. Fila naglarna (blir i för sig svårt på händerna eftersom dom är nerbitna), måla naglara, använda bodyscrub, plocka ögonbrynen, raka benen. Ja, ni vet, sånt där tjejgöra.

Let's do this to something good!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha fan vad komiskt! Jag ska också bara pyssla om mig själv idag! Är för fan min födelsedag, då är det bara JAG som gäller haha! Fira gör jag i helgen!

2009-07-30 @ 13:24:41
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback