Time wont let me go

2009-01-07 @ 19:47:38 Category: Everyday life Comments: 0
Jag borde städa, mitt rum och resten av lägenheten ser rätt förjävlig ut. När man fyller år ska det ska välstädat och fint ut, det ska det i för sig göra jämt. Jag har precis skrivit klart min recension om min favorit bok The Dirt, av Mötley Crüe! Dock har jag skrivit på engelska, så det tog en bra stund innan jag slutligen blev färdig. Men nu är det klart, så då slipper jag göra det i morgon, skulle kännas rätt tragiskt att plugga på sin födelsedag.

Jag har bakat och hållt på i köket hela dagen, och det har faktiskt varit riktigt kul. Det luktar nybakade bullar blandat med chokladrutor ända ut i trappuppgången, ljuvligt! Jag har även hunnit göra två olika sorters kakor! Jag är inte världens bästa på och baka, så dom som kommer ta del av fikat få stå ut med konstigt formade bullar. Jag håller mig hellre till matlagning, det är grymt mycket roligare och man blir alltid lika nöjd över resultatet. Så idag fick det blir ris och korvstroganoff, med sallad. Sallad är så sjukligt gott, det livar alltid upp en tråkig maträtt vad man än äter. Okej, nu får ni inte tro att jag äter sallad till mina pannkakor, men annars så! Om femton minuter börjar grammisgalan och gissa vilka som ska vara med, om inte mina favoriter In Flames! Jag kommer sitta fast i tvsoffan! Om jag nu ska hinna plocka undan lite så borde jag sätta igång, vi hörs senare!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback