The blind man

2009-01-27 @ 17:51:45 Category: Everyday life Comments: 0
Kan ni tänka er, mitt tredje inlägg på en dag, och dagen är inte ens slut än. Tyvärr blir varje inlägg lika tråkigt och med alldeles för mycket av den onödiga informationen. Måste bara berätta om mina två olyckor på vägen hem. Det var rätt komiskt, det hela, då jag skrattat rakt ut flera gånger över hur rolig jag måste sett ut. För det första druttar jag på arslet, mitt på en vass iskockla, för att sedan kliva på cyklen och ramla i slowmotion ner på backen. Men det blev ingen större skada skedd, som tur är.

Det blir trots allt ingen träning för mig idag heller. Jag mår inge vidare, är kokhet i pannan och hela huvudet snurrar. Men jag ska ta igen det, jag lovar! Det är inget val, utan ett måste.

Lyssnar på ACDC - Money made för tredje gången i rad, den är ju faktiskt alldeles grymt skön. Jag vill bara stå och gunga med i takten, hellyeah. (Hoppas inte Robin läser det här)

Vi visslar igång, turkiet all night long.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback