It's times like these you learn to love again

2009-01-06 @ 22:38:26 Category: Everyday life Comments: 0

Jag ligger i soffan och tittar på Zorro av någon konstig anledning, jag som alltid tyckt filmen verkat patetisk. Jag och Zara hamnade här, och nu när hon har åkt hem kan jag lika gärna se klart. Den är faktiskt inte så himla dålig som jag förväntat mig. Zara och Zorro, hellyeah. Oh, min mage! Jag är fortfarande sjukligt mätt efter kvällsmaten, det var riktigt gott. Mamma bjöd på köttfärsbiffar med fetaost, ugnstekt potatis, tsatsiki och grekisk sallad. Snacka om att jag åt ihjäl mig! Hemmalagad mat slår allt! Min förkylningen är jobbigare än någonsin, och jag vill inte annat än att bara bli frisk från allt.

Föresten vill jag verkligen mer än allt att Magnus Uggla ska börja blogga igen, han har tagit en bloggpaus från den 19 december till den 12 januari. Heja Magnus!


Känner att jag hoppar lite här i mina samtalsämnen, så lägger ner skrivandet för stunden, ska fortsätta mitt filmtittande.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback