FIND THE TIME TO BREATH

2011-11-10 @ 12:14:55 Category: Everyday life Comments: 1

Det har snart gått två månader sen jag loggade in här på bloggen och uppdaterade. Ärligt talat, blev jag så jävla trött på hela skiten, så att jag varken hade lust att skriva eller läsa. Antalet olästa inlägg på Bloglovin är alltså rätt sjukt, och jag tror faktiskt inte att det skulle bli bättre om jag började nu även fast det känns så, så bloggen får stå tom ett litet tag till, tills jag inte klarar av frestelsen att motstå längre.

Om ni skulle vara intresserade kan ni följa mig på Instagram där jag är mer aktiv, jag heter Wildgeneration!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ball blogg & stil du har! :) checka gärna in på min blogg en sväng!

2011-12-21 @ 00:58:36
URL: http://hellonhighheels.devote.se

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback