WHAT CAN I SAY? I'M NO ANGEL, I'M NOT FORSAKEN, BUT I CAN BLEED

2011-05-12 @ 12:47:54 Category: Everyday life Comments: 1
Bikinis är nog fan något jag verkligen hatar att handla, för det är inte ofta jag hittar något som både är snyggt och passar bra. Men igår när jag tog mig en snabbtur på H&M fick jag med mig hem två överdelar och en underdel.  

Det förvånade mig, då dom faktiskt hade mycket jag skulle kunna tänka mig, billigt är det också! Så jag kanske skulle slå till på några till. Och ju fler man har, desto roligare blir det.

Kommentarer
Postat av: Michaela

HÖHÖ, älskar att jag tänkte på dig när jag såg den övre. Skrattar fortfarande åt det, I KNOW WHAT YOU LIKE liksom

2011-05-12 @ 16:04:01
URL: http://hangoverdoll.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback