BROKE ALL THE RULES, PLAYED ALL THE FOOLS

Nu är jag hemma igen efter sjukt roliga dagar fyllda med skratt, alkohol i mängder, livemusik och grymma vänner. Det känns både bra och dåligt. Det bästa med att vara hemma är naturligtvis duschen och sängen, efter min överdrivet långa dusch är jag övertygad om att jag kommer sova som en kung i natt. Och aldrig har vanlig husmanskost som falukorv och makaroner varit så efterlängtat. 

Och som jag vill tillbaka! Jag längtar redan nu efter nästa år, och inte var det helt fel att få reda på att det redan har släppts fem band till Peace and Love 2012. Bland annat Hardcore Superstar och Hoffmaestro!

Jag har över tusen bilder på min dator, hälften från min kamera och andra hälften från Mathildas. Kommer bli mycket intressant att glo igenom alla galna bilder! Men nu behöver jag sömn om jag ska orka jobba i morgon.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback