WHAT'S MY AGE AGAIN?

2011-08-05 @ 00:08:29 Category: Rock n roll Comments: 1

Det här med att Blink 182 har återförenats, är enligt mig helt fantastiskt kul. Så många kära minnen jag har till detta band, från mina tidiga tonår. Det kanske bara är jag, men det är något magiskt med att lyssna på låtar som I Miss You och All The Small Things, låtar som får mig nostalgisk och glad.

Deras första singel heter Up All Night, medans albumet kommer att heta Neighborhoods och släpps den 27 september. Jag kommer definitivt att lyssna vidare, vad gör man inte för att återuppliva gamla känslor och minnen. Sen att det också ska komma ut en dokumentär om gänget som heter The Blinkumentary, gör allt bara mer spännande. Sen är det ett starkt plus att man får sitta och dräggla till Travis Barker, yum.

Blink 182 - Up All Night


Trailer på The Blinkumentary


Kommentarer
Postat av: Estefany

mömma på Travis!

2011-08-08 @ 20:53:37
URL: http://mystuff.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback