We are the shadow, the smoke in your eyes, the ghosts that hide in the night

Tänkte slänga in två filmtips, eftersom jag inte har något bättre för mig.

Den första för alla damer som är lika färälskad som jag i romantiska filmer man kan gråta en skvätt till för att sedan hoppas på ett lyckligt slut. Filmen jag snackar om, är en film jag längtat efter att få se, Letters to juliet. Den var hur bra som helst och fick mig att fälla en tår, eller två. Kanske till och med tre. Men vilket fall som helst, så måste ni se den!

Den andra till er som gillar en rå actionfilm, The Expendables, där dom slängt in alla stora actionstjärnor som Sylvester Stallone, Jason Statham (ohyes!), Steve Austin och Arnold Schwarzenegger. Om jag måste erkänna så var handlingen inte den bästa, men allt annat var hur jävla grymt som helst. En riktigt fet film, om man får säga så.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, Letters to Juliet vill jag se ! :D



sv:

tack du ;)

2010-09-09 @ 17:11:34
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback