THE MAN WHO WOULD BE KING

2010-09-14 @ 00:35:41 Category: Everyday life Comments: 2
Jag borde sova nu, precis som Robin gör. Men i stället skrattar jag! Jag skrattar åt hans märkliga ljud, roliga rörelser och konstiga miner. Han har börjat stöna och prata med sig själv nästan varje natt nu och det är skitkul. Så jag skrattar vidare.

Det är  tur att alla jag följer på Bloglovin uppdaterar så jävla flitigt. Kanske lite väl mycket ibland. Men för stunder som dessa är det perfekt. Så det gör inte så mycket att jag har över 160 olästa inlägg. Jag vet fan inte vad jag skulle göra utan Bloglovin, det är perfekt. Hur skulle jag annars kunna hålla koll på när alla uppdaterar sina bloggar. Finns inte en chans!


Kommentarer
Postat av: Lizzy

Jag diggar din header !

2010-09-14 @ 13:30:24
URL: http://muzicme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bloglovin' is the shit! Smarta pojkar det där som kom på idén :D

2010-09-14 @ 19:37:38
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback