AIN'T IT A SHAME WHEN A GIRL GOES BAD, ENOUGH TO DRIVE YOU MAD

2010-09-20 @ 00:46:39 Category: Rock n roll Comments: 2
Ok, jag kan verkligen inte sova! Det kan bero på att jag sov för länge idag, eller att Robin omedvetet gör allt för att förstöra min möjlighet till att få sömn (snarka, hosta och snora). Men det är inte mycket att göra åt, jag underhåller mig så gott det går med Bloglovin och grym musik i form av ZZ Top, som man omöjligt kan göra annat än att älska. Låten nedan, är oslagbar!

ZZ Top - La Grange



Kommentarer
Postat av: ILoveMandy

ZZ top är fan grymma!

2010-09-20 @ 10:40:14
URL: http://scars.se
Postat av: Nicole

Heej, tänkte bara undra vart du köper dina kläder?

Tycker du har ascool stil, men när jag går på stan och försöker hitta snygga kläder så alltså jag tycker alla butiker bara fått typiskt tant stil, vill ha rockmodet tillbaka, men inte går de i min önskan.

Men har du något tips att dela med dig? :)

2010-09-26 @ 22:52:15
URL: http://lostangels.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback