WITH OUR HANDS, WITH OUR HEARTS, WITH OUR MINDS

2010-10-24 @ 15:51:08 Category: Everyday life Comments: 2

I guess i'm back, maybe without you all even noticed that i have been gone. Jag har under två veckor haft en paus från min blogg för att rensa skallen, samt av personliga skäl jag sätter punkt för här. Men nu kör vi på igen med ny energi! 

Förra helgen var jag igång från början till slut med en tvådagars utgång, restaurangbesök, bowling och med en omänsklig alkoholförtäring på listan, mest på grund utav att vi hade finbesök från Stockholm. Det kan jag absolut inte jämföra med den här helgen, som har varit allt utom fartfylld. Men sådana helger behövs förmodligen också.

Det känns rätt skönt trots allt, att vakna utvilad och med ett huvud som mår bra. Jag känner mig faktiskt jävligt glad idag, mycket på grund av att jag och tre brudar drar iväg på en grym resa till London den 27-31 Januari. Bokat och klart!

Två vimmelbilder från förra helgen


Kommentarer
Postat av: FINI

welcome back hottie!

sv: jaa visst fan är det så? kass kvalitet äger ;)

2010-10-24 @ 20:09:25
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: Fred

Fan va gött, ha det så bra i UK!

2010-10-24 @ 20:58:35
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback