You, me and the significant others

2010-05-05 @ 18:33:13 Category: Rock n roll Comments: 0
Jag är nog en av dom lyckligaste personerna idag, utan överdrift. Do you know why? Jag klarade matte fucking B idag! Ni som känner mig vet hur mycket jag avskyr matte, hur mycket jag har kämpat med alla omöjliga tal utan framsteg, men nu är jag klar och kan äntligen ta ett djupt andetag av lättnad.

Har precis ätit någon konstig kinesisk köttfärs med pitabröd som faktiskt är riktigt gott. Jag lyssnar på From First To Last senaste platta och känner mig allmänt glad. Jag längtar efter mina fyra par converse i olika färger, min zebrarandiga bikini och min vita hatt som jag letat efter i evigheter. Kom nu, snälla? Kom tillsammans med sommaren så blir jag överdrivet glad.





Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback