Sworn to a great divide

2010-05-26 @ 09:10:25 Category: Rock n roll Comments: 0
Jag sitter helt jävla ensam i mitt klassrum, fan vad mobbad tjej. Okej att mitt tåg kommer in en halvtimme tidigare innan vi börjar. Men jag känner mig lite smått ensam så här på morgonen.

Idag ska vi fixa och klistra fast våra bilder (de sju dödssynderna) på en vägg inför mediafestivalen på måndag. Känns inte så jättevärt att komma till skolan bara för de, som säkert kommer gå på två röda också. Men det visar sig. Jag har i alla fall börjat tagga inför kvällen då hela vår klass ska ut och äta middag och förfesta. Om det blir utgång eller inte, det vet man aldrig. Det visar sig?! Jag som ska upp till körskolan i morgon, yeah.

Soilwork dag!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback