This is the world we created

2010-05-19 @ 23:45:03 Category: Everyday life Comments: 2
Hela kvällen har gått åt till att leta fram lugn musik till min spellista Bedtime music Spotify. På kvällen är det en utav dom bästa sakerna som finns, att lyssna på skön musik i sängen. Kvällens mest spelade låt är förmodligen Guns N' Roses - Don't Cry.

Jag längtar tills på lördag då jag och min karl drar hem till Michaelas hemstad och besöker hennes hus för första gången. Det vankas öl och ännu mer öl, kommer bli en kanon kväll, det känner jag på mig! Jag och Michaela försöker få i gång en brännbollsmatch, det vore faktiskt ett hallelujah moment om vi får planen i lås, brännboll är sjukt kul med alkohol i kroppen!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Det måste bli brännboll! Skulle vara så jävla bäst

2010-05-20 @ 00:00:31
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Jag håller med, det går inte att lyssna sönder Kickstart my heart!

Trevligt blogg förresten, och grattis till studenten i förskott :-)

2010-05-20 @ 11:45:46
URL: http://privaterocklife.wordpress.com

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback