So stop and think, will you ever be happy?

2010-05-04 @ 18:30:36 Category: Rock n roll Comments: 1

Jag sitter som en annan fetknopp i soffan och ångrar att jag åt den där extra portionen med tacopaj, som för övrigt är gudomligt gott. Jag passade på att betala mina räkningar också vilket svider hårt i plånboken, samma visa varje månad. Därför klickade jag hem några grejer från H&M för att gottgöra det hela. Smart? Nej! Nödvändigt? Nej! Uppfriskande? Hellyeah!

Jag lyssnar på Danko Jones nya singel Full Of Regret och kliar mig i näsan. Det är var trötta tisdagar är till för. Jag tycker synd om mina klasskamrater som fick stå ut med mitt övertrötta dampande idag.

Danko Jones - Full Of Regret


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjukt härlig låt, en vecka kvar till skivsläppet!

2010-05-04 @ 22:30:01
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback