Sexual healing

2010-05-11 @ 21:52:31 Category: Everyday life Comments: 2

This fucking sucks, jag har sjukt ont i magen, funderar på om det är något med blindtarmen för det är precis på det stället. Mamma har varit på mig flera gånger om att åka in till akuten, men som den lata och rädda personen jag är vill jag vänta, tänk om det blir bättre. Det har gjort så sjukt ont sen i eftermiddags, nu på kvällen blev det ännu värre och jag kunde inte sitta upp ordentligt utan att fullkomligt dö av smärta. Men nu när jag ligger i sängen, efter att ha klämt ut några tårar, känns det lite bättre, lite. Men jag är fortfarande tveksam till vad i helvete det här är. Det är jobbigt att bara andas!


Kommentarer
Postat av: Michaela

:(

2010-05-11 @ 22:57:23
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: natalie

snuttan! jag håller tummarna för att det inte är något serious! :/

2010-05-12 @ 14:02:02
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback