Jag blev ett måndagsbarn, hela livet blev en helg

2010-05-31 @ 21:41:17 Category: Everyday life Comments: 0
Det är måndagskväll och solen skiner mig rätt i ansiktet där jag ligger i soffan och åmar mig efter att jag tryckt i mig alldeles för mycket mat. Men vad ska man göra, grillad fläskfilé med potatisklyftor är då fan inte fel så här i början på veckan. Ännu bättre, är nog att jag precis ritat och skrivit klart ett film-manus, en uppgift jag skjutit upp alldeles för länge.

Jag ligger och lyssnar på Sabaton och funderar på vilken film som ska få äran att underhålla mig innan jag somnar. Kanske ser jag klart på slutet på The Wolfman som jag somnade till i Robins knä igår. Finns det något bättre?

Någon, som vill skicka en Loka, krusbär & päron? Mhmm!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback