It's got to be, perfect

2010-05-13 @ 12:22:58 Category: Everyday life Comments: 1
Jag ligger hemma hos Robin, ensam och övergiven. Han är och jobbar, även fast det är röd dag, tråkigt med sant. Han är en eftertraktad elektriker helt enkelt! Jag får roa mig med bland annat två Greys Anatomy jag tydligen missat, skam!

Jag har nog aldrig i mitt liv sovit så här länge utan någon större anledning. Både jag och Robin somnade vid halv åtta igår, han gick upp vid sex i morse, medans jag sov vidare till strax efter tio. Det är många timmars sömn! Jag känner mig för en gångs skull utvilad, vilket inte är särskilt konstigt. Nu är jag uttråkad, måste göra något snabbt!

Idag fyller Micke 23 år, happy fucking birthday! Så senare idag ska vi över på kalas. Skön dag!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Då seeeeeeees vi :)

2010-05-13 @ 13:44:43
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback