I like to slip into something good, let me cover you in oil

Nu är det söndag igen och man kanske borde börja tänka på veckan som kommer. Kommer få slita arslet av mig med allt plugg och det första provet i trean som vi har på fredag, vilket jag inte fattar ett skit av.

Den här långhelgen var mycket välbehövlig då jag känt mig rätt sliten de senaste veckorna. Sömn har jag fått gott om, kan jag lova er. Men även fest och alkohol har förgyllde fredagskvällen. Då jag och några grymma vänner förfestade hemma hos Linus, med ölspel efter ölspel, för att sedan traska vidare ner på stan för en utgång på Harrys. Kvällen slutade med efterfest innan vi slutligen tog en dyr taxiresa hem. Plånboken är tom nu. Men det var en grym kväll och jag blev kalaspackad.

Igår däremot blev det en lugn men mysig kväll. Jag, Robin, Micke och Michaela tog med oss engångsgrillen, korv med bröd och andra delikatesser och åkte ner till hamnen i Sundbyholm där vi åt och njöt av varandras sällskap i solskenet. Det var en riktig sommardag med värme och myggor. Något jag vill se mer av snarast!

Hoppas Linda slänger upp lite bilder någongång som jag kan sno.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback