Wild child in a world of trouble

2010-03-02 @ 12:40:16 Category: Everyday life Comments: 3
Är det bara jag som längtar något så äckligt mycket till att få flytta till sitt eget, eller i mitt fall med sin pojkvän. Men framförallt att få pyssla i köket och laga god mat, för det är verkligen hur kul som helst. Att baka är dock inte min starka sida, så den drömmen om att laga goda bullar och pajer till kvällsfikat kan jag lägga på hyllan. Men att laga mat, mixtra med kryddor och smaker, det är i alla fall vad jag kommer syssla med. Mina vänner kommer få bli mina försökskaniner och förhoppningsvis dör ingen på kuppen. Just nu håller jag på att samla på mig alla möjliga recept och tips från min mammas matlagning som jag inte kan vara utan, det blir perfekt!

I kväll kommer Robin hit och jag har första tjing i köket, det blir lasagne och vitkålssallad! Men nu ska jag fortsätta göra mitt rum skinande rent, till min hjälp använder jag mig av skyhög musik i högtalarna i form av Queen.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du vet att jag hemskt gärna ställer upp som försökskanin! Hahah

2010-03-02 @ 13:54:17
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hahaha oh ja, det får vi fan inte glömma bort att påminna dem om!

2010-03-02 @ 14:31:56
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha då får jag se till att påminna Micke haha :D Ja fyfan så snygg hon är!

2010-03-02 @ 14:52:44
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback