Okey, i feel better now

Nu är det söndag och jag är hemma igen efter en grym helg. Jag funderar på att laga mig mat snart, kanske vore på sin plats då jag endast fått i mig mängder av chips, godis och cola idag. Men det får man när man är trött och bakfull.

I fredags blev det lunch och shopping på stan med Linda, efter att jag slutligen pallrat mig från Linus place. Därefter blev det en tur förbi systemet för att fortsätta hem till Linda. Vi fixade oss, Nattis och Sofia kom, vi gled vidare på förfest. Några timmar senare fortsatte vi kvällen med att dra ner på Governor Andy & RootvältaRaw. Konstigt tänker ni, konstigt tänkte jag, vad jag nu skulle  dit och göra är ett stort frågetecken. Men vi hade grymt kul och det blev ett jävla liv längst framme vid scenen.

På lördagen åt jag och Linda en pangfrukost för att jag sedan skulle dra ner på stan för att jobba i några timmar. Sedan blev det presentsökande till Johan och Erik som stod för kvällens fest. Saltad bål, Stockholm boogie lyftet och rockringstävling förgyllde kvällen med skratt i mängder. En väldigt lyckad kväll!

Bilder från fredagens bravader som är lånade av Sofia från Facebook. Lördagens bilder kommer när jag orkar!

































Kommentarer
Postat av: natalie

alltså, jag ler av att bara se dessa bilder, en så jävla bra helg!

2010-04-05 @ 21:49:26
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback