This is getting over you

2010-03-24 @ 22:00:42 Category: Everyday life Comments: 0
Till kvällsmat blir det knäckebrödsmackor med stekt ägg och kaviar, helvete vad gott. Synd att inte Robin är hemma så jag får andas honom rakt i ansiktet med mina underbara kaviarandedräkt och gömma honom under täcket efter man lagt av en äggmök. Det älskar han! Inte. Det bästa som finns är ändå att jävlas, vad har man annars en pojkvän till.  

Annars så är jag jävligt stolt över att jag har gjort klart två stora skoluppgifter idag, ge mig en fet applåd. Så nu firar jag som sagt med goda mackor, oboy och underbar musik i form av älskade Mötley Crüe! Jag taggar något så sjukt mycket till helgen. Men jag börjar redan i morgon genom att fira helg, då jag efter jobbet ska hem till Linus och ha skräckfilmskväll och övernattning.



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback