To be and to stay

Det är läskigt vad tiden går fort och nej, jag är inte den första med att säga det, men fan vad underbart det är. Idag har vi planerat i klassen om studenten, den 11 juni. Jag lovar att jag talar sanning, när jag säger att det pirrar i magen.

Lördagen var för övrigt grym. Jag jobbade först till tre för att sedan ta tåget till Eskilstuna. Väl framme lunchade jag med Michaela och Micke, för att med maten i magen kunna börja svepa groggar. Det blev fest hemma hos Micke med sköna människor. Vid tre på natten när man var lagom sliten promenerade jag och tre vänner hem till Erik. Vi snackade och var allmänt dryga, jag tror klockan var fem när vi somnade, om inte senare.

På söndagen var det bakisdag med Billys Panpizza och cola. Vid två gick tåget mot Västerås eftersom jag skulle jobba, eller inventera det vill säga i Villagebutiken. Vi var klara halv tio, jag var bakfull och trött som ett svin. Men det var det absolut värt.

Facebookbilder från lördagen lånade från Sofia

















Kommentarer
Postat av: Michaela

Förutom min snefylla var det jävla grymt (haha)

2010-03-22 @ 19:09:41
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

OH JA, grymt vare!

2010-03-22 @ 22:02:22
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback