Don’t it hurt that you ain’t that tuff hot stuff?

2010-03-11 @ 18:46:04 Category: Everyday life Comments: 1
Jag gick hem en timme tidigare idag, mitt huvud höll på att sprängas som resten av hela den här veckan. Kanske har en hjärntumör eller något, kul. Nu känns det i alla fall lite bättre, en powernap och några alvedon gjorde lite skillnad. Så nu har jag försiktigt börjat lyssna på musik, med låg volym ska allt kunna gå sin väg (även om det suger).

Jag sprang in på Glitter idag på lunchen och köpte smycken för några hundralappar jag inte har. Allt med döskallar, känns som jag är besatt (?). Men jag älskar att kunna ha mycket att välja på, eller varför inte ha på sig allt, överdrivet många halsband och ringar är hett. Nu fattas det bara något att hänga alla mina smycken på, så dom slipper ligga i stora högar och trassla ihop sig.

Kollade även precis igenom bilderna från Turkietresan 2009 och fick plötsligt sådär ont i magen för att jag saknar allt så jävla mycket. Att jag blev matförgiftad med starka magsmärtor och var tvungen att dra ner fingrarna i halsen för att orka festa gjorde mig ingenting. Bilden nedan visar just den kvällen tio minuter efter, fräsch som in åt helvete! Jag var på topp!


Kommentarer
Postat av: maddddelen

inte bara jag som har turkiet-flashbacks i vinterkylan.. jag saknar också som faaaaan!

2010-03-11 @ 20:33:59
URL: http://madelennn.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback